,,prea-plinul,, care inunda…

Standard

Vine un timp cand prea-plinul din jurul tau se transforma  intr-un fel de… gaura neagra care te absoarbe, intr-un fel de …aspirator care te goleste fara sa-ti dai seama, de …plinul din interiorul tau.

Se intampla cumva, intr-un fel  …viclean si greu sesizabil, ca te inunda tocmai   ceea ce abunda in viata ta.   Te cuprinde un soi de confuzie, de debusolare, de anxietate , la inceput abia imperceptibila, apoi din ce in ce mai evidenta – incepi sa te incurci , la propriu si la figurat, in …efectele nestavilite ale implinirii dorintelor tale. Caci Universul iti da, pana la urma, nu doar ce ii ceri, ci si cat ii ceri, iar cand uiti sa …inchizi robinetul iti asumi inundatia.

Privesc in jurul meu si este prima oara cand ma simt incarcerata intr-un edificiu …inalt , cu ziduri groase, cu mii de incaperi, cu mii de usi si usite, rafturi si sertare, cu sau fara chei, un edificiu al….tuturor acumularilor mele. Edificiul multor dorinte implinite. ,,Ai  grija ce iti doresti caci s-ar putea intampla,, – spune o vorba pe care parca abia acum o talmacesc pentru intaia data.

Tot ce mi-a lipsit, candva( in copilarie, adolsescenta sau maturitate timpurie )si mi-am dorit mult, mi-am  indeplinit mai tarziu, fara  rost si cu prisos.

Mi-am umplut casa/casele de adult cu jucarii de plus, cu oje, cu rujuri, cu fundite colorate, cu suveniruri inutile, cu agende, cu agendute, cu margele, cu pantofi, cu genti, cu haine, cu pixulete, cu tabloute , cutii si cutiute si alte mii si mii de obiecte cu valoare indoielnica, la care nu am renuntat niciodata , desi  m-a costat sa le mut de colo-colo mult mai mult decat valoarea lor.

Mi-am umplut rafturile si podelele caselor prin care m-am perindat cu multe, multe, carti pe care le cumparam convinsa fiind ca le voi citi pe nerasuflate si care s-au prafuit de praful de-afara si de praful timpului de cand asteapta sa fie deschise. Nu ma decid nici sa le citesc nici sa le dau altcuiva, asa cum cu sutele de obiecte vestimentare nu ma decid nici sa ma imbrac nici sa le dau catre cine are mai multa nevoie de ele…

Mi-am umplut bibliorafturi intregi de diplome- cursuri de toate felurile de ma intreb daca sa rad sau sa plang in fata unui amalgam atat de…bizar  de abilitati cu care m-am inzestrat-  in drept, in comunicare, in …stenodactilografie, in biblioteconomie, in masaj, in reflexoterapie, in reiki, in analiza tranzactionala, in Espere, in Programare Neuro Lingvistica, in financiar-bancar, in management, in golf, in tango …am obosit déjà doar enumerand…    Din noianul de diplome, imi gasesc cu greu, la nevoie, propriul certificat de nastere…

Mi-am umplut alte rafturi cu contracte – de proprietate (case cumparate si vandute), de credit, de ipoteca, de inchiriere  (locuinte  adaptate la situatia de viata), de munca , de colaborare, de antreprenoriat. Am schimbat 28 de locuinte (adica m-am mutat de 28 de ori) cautand, precum un orb, sa ajung Acasa…  Am facut nenumarate rocade in cariera pentru a-mi gasi Drumul…

Mi-am umplut albumele cu sute, mii de fotogafii din calatorii, de la cununii, ipostaze desuete si pastrate ca niste relicve ale unei istorii pe care nici macar eu nu vreau sa o mai rasfoiesc.

Mi-am umplut pana si spatiul ,,virtual,,  cu  fisiere,parole, adrese de mail, site-uri, domenii si sub-domenii,blog-uri, in care am presarat alandala, intr-o dezordine greu de pus in cuvinte, proiecte, carti, articole, referate, poze, filme, muzica,  citate, dialoguri , inventare, jurnale… asa incat…abia de mai pot  utiliza, printr-un efort enorm de prioritizare, strictul necesar…

Am umplut pana si camera copilului meu cu o sumedenie  naucitoare de jucarii si jucarioare,  inghesuite frenetic  pe langa pat, pe sub pat, in dulapioare, peste dulapioare, incurcandu-ni-se printre picioare,  atat de multe  jucarii incat  uit si eu si el, cat de nepermis de putine sunt  clipele cu adevarat valoroase pe care le dedicam Jocului impreuna .

Ma simt pierduta precum intr-un castel fara inceput si fara sfarsit, obosita precum un copil  dupa o zi intreaga intr-un talcioc, confuza ca intr-un super-magazin in care te intrebi  de ce te afli caci nu ai nevoie de nimic din ce e acolo…

Ma simt ratacita printre  atatea relicve care nu ma mai incalzesc cu nimic  , ma simt…precum betivul acela dintr-un banc, care statea la malul marii cu paharul gol in mana si vine la el pestisorul de aur si-l intreaba: ,,- ce-ti doresti, tu, omule? ,,  ,,-  doresc ca toaaata marea asta sa fie o mare de vodka !,, .

,,-s-a facut ! , spuse pestisorul., ai in fata o mare de vodka. dar mai ai inca o dorinta pe care ti-o pot indeplini,, .  ,,- pai, se gandi betivul, atunci umple-mi si paharul asta din mana  cu vodka !,,

Ma simt , dintr-o data, revoltata de cat de natang am facut uz si abuz de generozitatea universului , cat de nesabuit am atras in viata mea atat de mult din ce nu as fi avut nevoie si  in acelasi timp, ma simt eliberata, luminata precum cerul dupa o furtuna…

Pesemne ca , pana acum,cumva, intr-un fel mai greu de inteles, fiece lucrusor sau intamplare, fiece om si fiece eroare ,  mi-au folosit . ..   ca sa ajung aici, la clipa si la starea-n care pot sa spun :

e timpul sa incep sa fac curat, sa arunc, sa renunt, sa triez , sa aleg, sa las deoparte…

e  timpul sa fac loc in jurul meu, sa creez spatiu  in viata mea, sa decid ce vreau sa mai pastrez…

e timpul sa accept ca Adevarata Abundenta este in mine insami. Este in fiecare dintre noi.  Adevarata Abundenta este curajul nostru de-a visa, e Forta noastra de-a Crea…

Si e de-ajuns doar sa intindem o dorinta catre ea, apoi o mana. E legea simpla a lui ,,cere si ti se va da,,.

Totul este sa stii ce iti doresti cu-adevarat in viata ta.

O casa nu-i neaparat Acasa,  nu in haine iti sta Frumusetea, o diploma nu-i Stiinta ta, un job nu-ti este Drumul , divortul  nu-i egal cu Libertatea  iar o casatorie nu-i neaparat Iubirea …

Vine o clipa, pentru fiecare,  cand e bine sa invatam  sa umplem  orice spatiu sau timp gol din jurul nostru cu Prea-plinul dinlauntrul Fiintei noastre…

Clara T♥

Lasă un răspuns

