eu nu ma simt vioara a doua…

Standard

(…) eu nu ma simt vioara a doua. eu ma simt o vioara si atat… Orice om are in viata lui, o orchestra intreaga de viori, contrabasuri, viori si violine si fiecare are rolul ei, fara de care partitura nu ar avea maximum de performanta a interpretarii. Vioara a doua nu este mai putin
importanta decat vioara intai, chiar daca numerotarea da senzatia unei false ierarhii….

Poti fi si micuta bagheta cu care dirijorul conduce orchestra, poti fi si pedala de la orga, poti fi si un arcus de vioara nu neaparat vioara intreaga; daca ai constiinta propriei identitati, daca iti iubesti si iti respecti identitatea, nu conteaza ce rol ai in simfonia vietii cuiva…

Daca doresc mai mult si nu pot primi acel ceva, da, probabil ca am sa sufar…probabil voi trai nostalgia lucrului netrait… Suferinta este si ea o parte din viata, are si ea rolul si farmecul ei. Nu ma pot opri (din teama de a nu suferi) sa imi urmez drumul si sa doresc: un om, o iubire, o
cariera, o viata fericita…

Cred ca multi din  cei mai nefericiti oameni, cei mai frustrati si cei mai bolnavi sufleteste , sunt aceia care se tem sa ceara, din teama ca vor fi refuzati….(deopotriva de nefericiti cred ca sunt  cei care nu vor sa daruiasca, de teamă ca vor ramane saraci)

Ce vreau eu?
Fireste ca si eu, ca si tine, vreau iubire adevarata, vreau atentie, vreau sa am un om langa mine cu care sa impart totul, cu adevarat, un om care sa ma inteleaga si langa care sa simt ca sunt vie…
In acest moment, nu am aceasta dorinta implinita, insa nu sta in puterea mea sa obtin asta clipind din ochi. E nevoie sa parcurg un drum… la capatul caruia este posibil sa fie Implinirea Dorintei. Cat insa parcurg drumul, ma multumesc cu ce se afla in drumul meu, ma bucur de tot peisajul si de toate fapturile intalnite, fac popasuri, aprind focuri de tabara, innoptez in diverse vizuini, ma catar in copaci ori traversez râuri, cunosc, experimentez, ma bucur…

 

A te multumi cu ce ai in prezent nu exclude a -ti urmari firul dorintei de mai mult… A te multumi cu ce ai in prezent este un alt mod, mult mai luminos, mai senin, de a parcurge toate drumurile din viata noastra, indiferent ce vrem sa gasim la capatul lor.

Iti multumesc ca m-ai intrebat ce vreau. Asa, mi-am clarificat, o data in plus, pozitia actuala fata de ceea ce sunt , ce am si ce vreau. Iti doresc din suflet sa ajungi la seninatatea pe care o am eu acum in fata neputintei de a controla lumea si oamenii astfel incat sa se supuna pe loc propriilor
dorinte. Iti doresc sa ajungi, cat de curand, la bucuria de a constientiza ca ESTI, si aceasta bucurie sa iti umple toate golurile ce astepti sa le umple oamenii sau lucrurile din jurul tau…

 

-fragment din scrisoarea adresata unei prietene in urma cu cativa ani-

Clara T

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

