Cum arata fericirea ta?

Standard

Pentru mine fericirea este cam asa: poarta numele iubirii, miroase a ghiocei si a prajituri cu scortisoara, suna precum valurile marii izbindu-se de tarm noaptea, are aroma cafelei fierbinti si gustul inghetatei de fistic, are curajul visului meu cel mai nebun, este imbracata in culorile soarelui, se apropie de mine prin atingerea mainii omului dorit, ma lumineaza cu zambetul bucuriei copilului meu, are forma de cerc, se misca in ritmul inimii mele, ma saruta pe fata cu stropii ploii de vara, imi ravaseste parul alaturi de vantul din toamna, imi strecoara-n poseta arginti sa-mi cumpar un dar sau sa imi construiesc inca un vis, ma ajuta sa ii iert pe cei ce-mi innoreaza uneori chipul si viata, imi da forta sa-i pot sprijini adesea pe cei ce se cred slabi, ma inspira si-mi devine muza atunci cand creez, ma iarta cand o fac sa plece pentru o vreme, ma primeste cand vin inapoi , ma insoteste oriunde, crede-n mine deplin, chiar si atunci cand se-ntampla ca eu sa uit a crede in ea…

Asa e fericirea mea.

 Cum arata fericirea ta?

Clara T

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

