,,Sunday morning,,

Standard

Ascultam , acum vreo…20 ani, sudenta fiind(la prima din facultati) o melodie care avea , asupra mea, efectul pe care probabil ca il au drogurile asupra celor care le consuma- ma simteam  , prozaic exprimandu-ma, in al noulea cer, fara nicio legatura cu viata prozaica pe care o duceam la acel moment.  Am reascultat-o( dupa toti anii acestia prin care am trecut de atunci)  saptamana trecuta, la boxele nu foarte performante ale laptop-ului,  gasita pe Youtube de iubitul meu.             M-am bucurat , pret de cateva minute, ca o ascultam, ca retraiam starea aceea minunata din tineretea mea, ma  bucuram ca poate fi accesata oricand,  cu un singur click …

Astazi este duminica. Nu , nu am accesat pe niciun site link-ul care sa-mi puna la ,,indemana,, urechilor melodia aceea. Dar am auzit, toata ziua, sunetele cristaline, clopoteii,muzica armonioasa , vibratia unei melodii care poarta amprenta unei Duminici desprinsa parca din visele mele…

O duminica in care te trezesti in nari cu mirosul pielii  omului iubit, simtind bucuria  trupurilor incalzindu-se unul pe altul, in care te cobori din pat invaluit in energia armoniei si a  iubirii, in care , in drumul spre bucatarie, te intalnesti cu zambetul copilului tau , incantat ca a reusit sa faca zece flotari in plus fata de ieri…

O duminica  in care te rasfeti cu o cafea fierbinte si aromata, bauta pe indelete pe balconul de-acasa,  incercand sa iti faci planuri pentru restul unei zile in care nu stii daca va ploua sau nu, caci cerul da doar semne incerte…

O duminica in care gustul omletei cu multa ceapa si cu mult ardei, facuta de omul drag tie, iti umple de satisfactie papilele gustative si inima depotriva…in timp ce afara se aud clopotele slujbei de la biserica  din apropiere…

O duminica in care  iti mai faci si un pic din treaba ce tine de ,,job-ul tau,, in timp ce copilul si omul iubit palavregesc , o duminica in care abia ajungi, la ,,spartul  targului,, , sa mai cumperi, la pret usor negociabil, florile, legumele si fructele pentru cateva zile ale saptamanii ce urmeaza sa vina…

O duminica in care pana si monotonul drum la hypermarket pare o plimabare  presarata cu saruturi si rasete, o duminica in  fiecare se straduieste sa aduca ceva bun, special,  pentru cei din casa –  un desert, un joculet ,,fun,, ,  un film ce poate fi savurat la lasatul serii…

O duminica in care privesti apusul dansand pe muzica lui George Michael, ascultata la radioul din bucatarie, in timp ce inventezi  pentru cina o reteta cu totul speciala, care se potriveste cu vinul preferat, ce  l-ai gasit azi   la un pret special… (reteta pe care  ai cam stricat-o, caci ai scapat in tigaie prea, prea multa sare si iti vine sa plangi de ciuda, dar  te consoleaza, cu drag, cei infometati  si draguti din preajma ta, spunandu-ti: ,,lasa iubire, ca-i buna, merge cu inca o sticla de vin…,, ori ,,lasa mami, ca merge si mai bine dupa aceea ingheata,,).

O duminica in care timpul devine deopotriva miros, gust, atingere, imagine si sunet… sunetul  cristalin si angelic  pe care cred ca credinciosii spera , o viata intreaga, sa il auda in paradisul promis ,,dupa,,…

E Sunetul pe care eu am putut astazi sa  il aud fara sa  ascult melodia ,,Sunday morning,,  cantata de cei de la Velvet Underground…

Clara T

Lasă un răspuns

