tot eu sunt…

Standard

tot eu sunt si cand rad si cand plang, si cand strig si cand soptesc, si cand sunt trista si cand rad in hohote, si cand mi-e frica si cand indraznesc…

tot eu sunt cand ma imbrac precum un cersetor zdrentuit si cand port cele mai stralucitoare haine, si cand  ma tarasc de oboseala si cand  am o energie debordanta, si cand sfatuiesc pe altii si si cand nu stiu pe ce drum s-apuc eu, si cand urasc si cand iubesc, si cand daruiesc mai mult decat imi pot permite si cand ridic un banut de pe strada…

tot eu sunt si cand spun ,,da,, si cand spun ,,nu,, , si cand vorbesc si cand tac, si cand palmuiesc si cand imbratisez, si cand vin si cand plec, si cand cer si cand primesc, si cand injur si cand recit poezii…

tot eu sunt cand plac ori displac,cand mint sau spun adevarul,  cand atrag sau resping, cand critic sau laud, cand sprijin sau cand descurajez, cand iert sau cand judec, cand gandesc sau ma razgandesc…

tot eu sunt atunci cand ma accept asa cum sunt , tot eu sunt si cand nu reusesc sa fac asta…

Clara T

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

