Joc in alb si negru

Standard

De fapt, maine va fi la fel ca azi: carnaval.

Ne vom pune iarasi mastile in alb-negru

de pioni ai Tablei de Sah

si inaintand in pasi fortati de dans

ne vom face datoria de a ne lasa sacrificati

in numele Jocului.

Intre un capat si celalalt al Tablei de Sah

ne apuca de mii de ori oboseala…

Sub masti, ne transpira sufletele

si am vrea sa ne odihnim trupurile

devenite prea grele

de atatea mutari fara rost…

Noaptea, zeilor li se face somn,

se ridica din fata Tablei de Sah

aruncand peste noi o privire

din care intelegem ca …pentru astazi am dansat destul.

Dar e deja prea tarziu si…vlaguiti de inca o zi,

adormim involuntar si incepem sa visam

ca…SUNTEM.

–––

ps. poezia aceasta imi este cea ma draga din tot ceea ce am scris eu in toata existenta mea (de pana acum). am scris-o acum…21de ani. Aveam pe atunci doar 20 de ani. de o vreme, mi se pare ca nu ma mai identific cu cea care eram atunci cand am scris-o, mi se pare chiar ca ideea din versurile acestea  nu mai rezoneaza deloc cu mine si nici eu cu ele…

si totusi, faptul ca simt nevoia sa scot din ,,cufarul cu scriituri,, aceasta poezie si sa o asez pe raftul din prezent, ar putea spune ceva ce poate incepusem sa uit …

 

Clara T

Lasă un răspuns

