Sarbatoarea Simturilor

Standard

 

Sunt zile, uneori una dupa alta, cand in jurul meu si in interiorul meu deopotriva se tese o ceata deasa, precum un scut , o ceata ce nu ma mai lasa parca sa simt, sa vad, sa aud, sa miros, sa gust existenta…  in astfel de zile fiinta mea se deconecteaza de la tot si de la toate si am impresia ca ma rotesc intr-un cerc al non-sensului , al inutilitatii, al unui nicaieri  apasator si distructiv.

Stau in ceata asta un timp, din fericire nu prea indelung, caci, cu sau fara voia mea, sunt purtata ca de o forta miraculoasa, pe Scena  Simfoniei Simturilor, acolo unde nu mai ai cum sa nu te scuturi de ceata ori sa nu vezi dincolo de ea, oricat ar fi de deasa, caci pe acea Scena, si nu in fata ei ca spectator, vibrezi odata cu Simfonia…

Si reincep dintr-o data, sa privesc culorile cerului, stralucirea lunii, tabloul multicolor al tarabelor dintr-o piata plina de fructe, legume si flori, reincep sa ascult fosnetul frunzelor uscate strivite sub pantofi sau  sunetul bucuriei din hohotele de ras ale copilului meu,  reincep sa miros parfumul gutuilor , al bradului de Craciun, al ghioceilor, al marii sau al pielii omului iubit, reincep sa savurez gustul placintei de dovleac ,al clatitelor umplute cu inghetata de fistic, al cafelei bauta pe indelete Duminica impreuna cu cei dragi din casa ori in graba in restul saptamanii, reincep sa simt atingerea ploii generoase de toamna, atingerea vantului ce m-anunta ca zapada nu e departe, atingerea din timpul unui masaj , al unui dans , al unei imbratisari sau atingerea Iubirii care este pretutindeni si oricand prezenta, chiar si in zilele in care ma las prinsa in ceata deasa ca un scut ce se tese in unele zile in mine si in jurul meu si ma impiedica sa iau parte la Simfonia Vietii, fie si ca simplu spectator …

 

Clara T

Lasă un răspuns

