ai grija ce-ti doresti…

Standard

,,Ai grija ce-ti doresti caci s-ar putea sa se intample,, spune o vorba, ai carei inteles mi s-a ascuns mult timp. Timp, energie, resurse masurate sau nu, investim in a ne dori una sau alta, iar mai devreme sau mai tarziu, dorinta ni se implineste. Adesea pretul e prea mare, timpul implinirii e prea tarziu, efortul prea intens ca sa mai putem savura bucuria implinirii. Dar cel mai adesea, dorintele ni se implinesc. Iar cand ni se implinesc, multi dintre noi nu doar ca nu ne bucuram, dar ajungem sa fim incurcati de propria dorinta devenita realitate. E un film de desene animate in care un personaj-vrajitoare ii spune cuiva venit sa-i indeplineasca o dorinta arzatoare : ,, eu ti-o indeplinesc, dar nu ai nevoie de asta,, . Cel mai adesea, ceea ce ne dorim nu-i ceea ce avem nevoie, iar ceea ce avem nevoie adesea este ceva indezirabil… De curand, am inceput sa le urez celor din jur, timid, si cu teama ca nu voi fi inteleasa: fie sa ai parte de ce ai nevoie.  E drept, mie insami mi-e la fel de greu sa-mi urez asta, desi constat, pe zi ce trece, ca multe din dorintele ce mi se indeplinesc nu reprezinta neaparat ceva potrivit pentru mine…  Nu stiu intotdeauna ce am cu adevarat nevoie, dar  incep sa am din ce in ce mai multa grija la ceea ce-mi doresc.

Clara T

 

Un răspuns »

  1. Ah, ce dezamagita am fost cand am inceput sa primesc lucruri la care visam de multa vreme, si ele nu-mi provocau senzatiile asteptate… Dar asa e, probabil nu stim cu adevarat ce avem nevoie, insa cred ca e o idee proasta sa incetezi sa speri si sa visezi, in orice parte ti-ar zbura gandurile.

Lasă un răspuns

