vocea inimii mele

Standard

,,Tic-tac ! Tic-tac ! ,,

Ceasul din bucatarie imi vorbeste.

Il ascult , pentru prima oara: Tic-tac.

Bataile inimii mele s-au prins in ritmul lui.

Si ea imi vorbeste demult.

De cand m-am nascut si pana acum, intr-una, tic-tac….

Imi ascult bataile inimii pentru prima oara.

Imi vorbeste in ritmul ceasului din bucatarie.

Ascult.

Vocile din jur  au tacut. Si vocile din mintea mea.

Si vocile din trecutul meu. Si vocile ranilor mele.

In sfarsit, aud sunetul linistii: tic-tac.

E o liniste care acopera pana si zgomotul zapezii ce o sa ninga afara.

O liniste pe care niciun cuvant nu o  poate face sa taca.

E linistea Prezentului.

E linistea lui ,,a fi,,

E linistea lui ,,eu sunt,,.

Timpul se prelinge in soapta in jurul meu.

Se acordeaza, cumva, cu bataile inimii care stie…

Imi ascult inima. Este impacata.

Putin trista. Putin…speriata. Putin obosita.

Si impacata.

Ii este greu sa zambeasca. Ii este greu  sa se mai intrebe.

Ii este bine se se simta ascultata din nou.

Sau cu adevarat…

Ma las pe mana inimii mele. Ii dau si ei o sansa.

Am dat atatea sanse mintii mele. Mintii celor din jur.

Vocilor mele. Vocilor celor din jur.

Vocii corpului meu. Vocii corpului celor din jur.

i-am dat sanse pana si vocii lui Dumnezeu.

Niciuna din aceste voci nu m-au lasat pana acum

sa ascult vocea ceasului din bucatarie.

Tic-tac…Vocea inimii mele.

Habar nu am cum va fi cat voi asculta vocea asta, din nou.

Ori cu adevarat…

Nu stiu cum va fi, dar vocea inimii mele imi spune ca va fi bine,

Orice ar fi.

…tic-tac…Ce sunet frumos…

E ca si cand…dintr-o data pare posibil si cu totul firesc

Ca vocea ceasului din bucatarie, cu vocea mintii mele,

cu vocea celorlati, cu vocea corpului meu, cu vocea corpului celorlati,

cu vocea ceasurilor din fiecare bucatarie, cu vocea lui dumnezeu,

toate vocile sa una cu vocea inimii mele…

tic…

TAC. …si  ASCULT…

 

Clara T

 

Un răspuns »

Lasă un răspuns

