Inaintez

Standard

…nu ma mai las, ca pe vremuri, ravasita de consecintele fricii de clarificare, indiferent in ce sfara a vietii mele.

…am inceput sa las adesea timpul sa curga in ritmul lui, desi nu m-am vindecat definitivde virusul nerabdarii, care mi-a atacat existenta de multe ori, cu pierderi mjore.

…las, odata cu timpul, sa curga si sentimentele, trairile,gandurile, dorintele.

…si inca inaintez prin viata iubind si simtind acut dorinta de a fi lang celalalt, in lucrurile marunte, in timpul real, in cotidia, cand, rade, cand plange…

…nu am vocatie de spectator. verbul zodiei mele este A FI. totusi, nu ma implineste nici contemplarea, nici visarea, nu ma implineste doar a gandi la cineva ori a simti pentru cineva si atat. Imi doresc sa fiu langa acel cineva, sa fiu cu acel cineva. Cu toate riscurile, cu toate provocarile, cu toate sincopele potentiale. Imi este o frica teribila sa fiu, sa inaintez, sa imi asum riscuri, sa ies din zona mea confort, de liniste, de siguranta. Imi este frica de necunoscut si de esecuri si de pierdere si de sfarsituri.  Imi este frica si aleg sa inaintez, cu frica mea cu tot. Este mai bine asa, cred eu, decat daca as sta pe loc, de frica pasului urmator…

Clara T

Lasă un răspuns

