da, e real

Standard

am fost intrebata adesea daca ceea ce povestesc eu in scris, in carti si in articole,  despre mine si despre ceilalti este real sau este fictiune.  da, este real.  imi este foarte greu sa inventez, desi m-am straduit adesea. am avut mereu convingerea ca viata, realitatea, experientele, trairile, emotiile, tot ceea ce ESTE, nu are de ce sa fie inlocuit de imaginar. cel putin cand ma refer la viata, trairile, experientele mele…

eu cred ca inventam atunci cand realitatea nu ne place sau nu ne satisface sau nu corespunde asteptarilor noastre / asteptarilor celorlati.  iubesc viata mea si imi place cu tot ce are in ea. pana si cu umbrele si abisurile in care ma scufund nu tocmai rar…  umbre si abisuri de care, recunosc, nu  vorbesc tocmai des…  (deocamdata).

 

Clara T

 

 

 

Lasă un răspuns

