sfarsitul lumii ?!?!

Standard

,,sfarsitul lumii,,   l-am trait de zeci, sute, poate mii de ori in existenta mea de pana acum. l-am trait de fiecare data cand ii auzeam, in copilarie, pe parintii mei certandu-se atat de tare incat imi era frica, foarte frica sa nu se desparta…caci asta ar fi insemnat ca mama sa planga la nesfarsit iar eu sa nu-l mai vad pe tata acasa….  l-am trait cand mi-au murit, rand pe rand, pisicutele mele dragi, strivite de masinile care treceau prin fata portii casei parintesti…  l-am trait cand  primul baiat pe de care m-am indragostit m-a uitat… l-am trait de fiecare data cand s-a stins vreo pasiune pentru cineva, l-am trait la fiecare despartire de vreun om foarte drag, l-am trait de fiecare data cand am parasit vreun loc in care stiam ca nu ma mai intorc,  l-am trait odata cu fiecare vis spulberat, l-am trait ori de cate ori am vazut pe chipul copilului vreo lacrima sau vreun nor de tristete, l-am trait in fiecare secunda in care m-am simtit neputiincioasa, in care m-am simtit trista, infricosata, nedreptatita, vinovata, neiubita, neiertata…  Am trait …,,sfarsitul lumii ,, atat de intens si de variat, atat de nuantat si de repetat, incat  l-am invatat, cumva, pe de rost, a devenit parte din propria existenta, o parte…importanta, fara de care nu as fi descoperit niciodata linistea plina de forta a sperantei care rasare din noaptea indoielii, bucuria fecunda si exploziva a  altui inceput plamadit din cenusa oricarui …apus.

copilul zambeste prin preajma, iubitul ma iubeste, bradul e impodobit, in casa se aud colinde, afara ninge alb si linistit, iar eu cred in povesti frumoase depanate pana la sfarsit…

Clara T

Lasă un răspuns

