am nevoie….

Standard

Acum cativa ani , la un grup de dezvoltare personala moderat de Andre Moreau, am aflat pentru prima oara de un exercitiu de introspectie de o forta si de o eficacitate care au fost greu egalate prin intermediul altor metode de acelasi tip pe care le-am cunoscut si exersat dea lungul timpului. Andre Moreau spunea ca acest exercitiu este de fapt o meditatie tibetana, care se practica zilnic, pe o durata din ce in ce mai mare, putand ajunge la cateva ore pe zi. Este un exercitiu care  ajuta  enorm sa iti raspunzi cat mai adecvat la intrebarea ,,de ce am eu nevoie?,,  . E o intrebare al carei raspuns este la fel de viu si de dinamic  si de schimbator ca insasi fiinta noastra. Azi avem niste nevoi, maine altele… Totusi, dupa ce practici aceasta meditatie o vreme , realizezi ca de fapt, exista in fiecare anumite nevoi atat de importante si de profunde , care apar mereu si mereu, ne insotesc,  isi striga nevoia de a fi auzite, ascultate, realizate. Sunt nevoile autentice si esentiale ale fiintei noastre. Sunt nevoile suficiente (si  absolut necesare)ca sa fim  impliniti si fericiti…  Avem  nevoie sa  le descoperim si sa ne ocupam de ele…

Aceasta meditatie eu o fac adesea in scris. Asa, pot sa pastrez si sa ma folosesc de rezultatul constientizarilor mele din timpul meditatiei…   iata doar un  mic fragment din zeci de pagini umplute intr-o seara in care am incercat sa fac cunostinta cu nevoile mele…

Am nevoie de liniste

Am nevoie de armonie

Am nevoie de timp pentru mine

Am nevoie de recunoastere

Am nevoie de respect

Am nevoie de respect

Am nevoie de siguranta

Am nevoie de sprijin

Am nevoie de protectie

Am nevoie de tandrete

Am nevoie de liniste

Am nevoie de intelegere

Am nevoie de sanatate

Am nevoie de timp liber

Am nevoie de optimism

Am nevoie de sprijin

Am nevoie de intelegere

Am nevoie de iubire

Am nevoie de iubire

Am nevoie de imbratisari

Am nevoie de atentie

Am nevoie de liniste

Am nevoie de oameni

Am nevoie de celalalt

Am nevoie de armonie

Am nevoie de……..

………….

……………

……………………..

 

Clara T

Lasă un răspuns

