calatorind

Standard

Calatorind, buchisesc intr-un fel aparte cate ceva din lectia detasarii. Departe de casa, de toate ,,ale mele,, , reusesc , e drept, ca un elev indaratnic, sa imi reamintesc ceea am invatat adesea dar am uitat repede, ca de fapt, tot ceea ce imi apartine cu adevarat este acest timp negarantat numit ,,acum,, si acest miracol greu de descifrat numit ,,eu,,m. Restul…este doar o lume in care ma perind ca un calator ce nu se agata, nu lupta, nu sufera,nu risca nimic pentru drumurile pe care se afla calatorind… Calatorind, invat greu, dar invat, ca ,,acasa,, poate fi oriunde atunci cand te iubesti pe tine insuti, cand iti alegi tu drumul si cand stii cum sa-ti parcurgi calatoria.

Lasă un răspuns

