timpul schimbarii

Standard

multi dintre noi spunem, spre finalul anului: ,,de la anul o sa incep sa…,,  . si planuim ca de … 1 ianuarie anul viitor sa fim mai buni, sa facem  sport, sa ne lasam de fumat, sa urmam o dieta, sa ne depunem cv-ul pentru alt job, sa tinem un jurnal, etc, etc, etc…     am incercat si eu,ani la rand, reteta ,,magica,, a schimbarilor de la rascruce de ani- fara prea mult succes… toate ,,inceputurile,, de la inceput de an au esuat lamentabil  inainte de primul ghiocel…  am incercat , depotriva, sa aman marile schimbari pentru un timp ,,potrivit,,: dupa ziua copilului, dupa Craciun, dupa Paste, dupa ziua mea, dupa ce trece canicula, dupa ce trec gerurile…   dar am platit cu un pret prea mare tot rastimpul scurs intre clipa cand am simtit ca este nevoie de schimbare si clipa cand am reusit sa fac primul pas in directia schimbarii.

timpul potrivit  unei schimbari pe care o vrei cu adevarat este chiar acum…

Lasă un răspuns

