imi doresc…

Standard

Imi doresc…

sa imi pot permite sa petrec timp mai mult si mai bun cu copilul meu

imi doresc sa fiu sanatasa, eu, copilul meu ,cei dragi mie, toata lumea de s-ar putea…

imi doresc sa gasesc o cale de a imi dedica mie insami mai mult timp, mai multa grija, mai mult respect, mai multa importanta…

imi doresc sa imi permit timpul de a face lucruri care imi plac-sa pictez, sa scriu, sa citesc, sa ma plimb, sa ma uit pe pereti ascultand muzica, fara sa ma simt vinovata ca nu fac ceea ce ,,trebuie,, si ceea ce e ,,util,,

imi doresc sa imi pot permite mereu sa ajut oamenii cu sfaturi, cu ceea ce stiu,  fara ca miza sa fie banii

imi doresc sa imi dau dreptul sa fiu femeie, cu tot ce inseamna acest lucru

imi doresc o relatie de cuplu in care sa existe proiecte comune, o directie comuna, un consens

imi doresc o relatie in care ceea sa dam si primim fiecare sa fie echilibrat, un schimb echitabil , care sa ne imbogateasca reciproc

imi doresc o relatie in care sa simt ca orice as face si orice s-ar intampla, celalalt nu ma acuza, nu ma condamna, nu ma judeca ci imi este alaturi , in drumul meu spre vindecare, spre depasirea limitelor, spre evitarea erorilor

imi doresc o relatie adult-adult, in care fiecare se sprijina pe celalalt la nevoie, in care fiecare poate conta cu adevarat pe cel de langa el

imi doresc o relatie in care fiecare poate creste si invata alaturi de celalalt, o relatie in care sa ne gasim timp si spatiu comun zilnic, pentru intimitate afectva si fizica, o relatie pozitiva, in care fiecare cautam sa cream, sa investim,  sa impartasim, sa inovam, sa empatizam, sa ne autodepasim si sa ne vindecam propriile patologii, spre binele comun…

imi doresc sa am puterea si intelepciunea de a pleca , oride cate ori va fi sa fie cazul, dintr-o relatie disfunctionala, frustranta, lipsita de satisfactii si multumire, indiferent cata iubire ar fi la mijloc, daca inteleg ca celalalt nu isi doreste ori nu poate sa contribuim impreuna la functionalitatea , la frumusetea, la sanatatea , la binele relatiei

imi doresc sa imi pot permite sa petrec mai mult timp pentru a contribui la crearea unei lumi mai umane, mai sanatoase sufleteste, mental si trupeste

imi doresc sa ma vindec de fricile mele, de dependente, pentru a ma bucura cu adevarat de tot ce am bun si frumos in viata

imi doresc sa reinvat sa rad in hohote

imi doresc sa invat sa cer

imi doresc sa accept ca merit sa exist doar pentru faptul ca Dumnezeu mi-a dat viata si nu pentru ca fac lucruri pt cei din jur, dau celor din jur, sunt utila celor in jur…

imi doresc sa ma pot ierta cu adevarat pentru tot ce am ales gresit, provocand suferinta ori prejudicii celor dragi, mai ales copilului meu

imi doresc sa am curajul de a pleca in Franta

imi doresc ca toata munca mea sa fie mai bine rasplatita

imi doresc sa am incredere in mine si in univers , sa am ncredere ca tot ce imi doresc sunt capabila sa realizez sau sa atrag catre mine

imi doresc ca oricare din dorintele mele prezente sau viitoare sa se implineasca doar daca ele sunt in armonie cu planul divin si daca nu ma vor indeparta de menirea, misiunea cu care am venit in viata asta pe pamant…

Clara T

Lasă un răspuns

