promisiune

Standard

anul acesta,  nu mi-am facut, ca in multi alti ani, la 1 ianuarie, o lista de obiective , de planuri ori de vise de realizat in noul an…  am acceptat,la cumpana dintre ani,  senina, ca pur si simplu nu stiu clar ce vreau sa fac , sa realizez, sa indeplinesc in urmatoarele 12 luni, am acceptat ca imi lipsesc nu doar obiectivele ci si dorinta de a le avea.

insa astazi,  o micuta dar importanta voce de undeva din fiinta mea mi-a soptit ca ceea ce nu am mai facut intr-adevar demult, demult, demult, este sa am grija in primul rand de mine, sa-mi dau atentie, sa ma respect, sa ma iubesc asa cum mi-as dori ca ceilalti sa ma iubeasca. si azi imi fac una din cele mai valoroase promisiuni: de acum inainte devin persoana cea mai importanta din agenda mea, iar viata mea este principalul edificiu la care  pun caramida peste caramida, edificiu de care ma voi bucura eu si deopotriva cei  dragi din existenta mea.

Eu insami – antreprenorul si antreprenoriatul…

Clara T

Un răspuns »

  1. Frumos gând, sper să reuseşti să-l faci un mod de viaţă. Cât despre obiective şi lucruri pe care nu poţi să le identifici că le vrei, nu-ţi fă griji, vei şti la momentul potrivit.
    An nou fericit! : )

Lasă un răspuns

