reprezentativ

Video

vorbeam astazi cu prietena si asociata mea sa redecoram peretii salii unde tinem evenimente . i-am propus sa punem in locul clasicelor tablouri niste citate, vorbe de duh ,ganduri, scrise-pictate in culori de mine si inramate. am convenit asa, apoi am rugat-o sa imi dea acea fraza, idee, care o defineste pe ea. indata ce i-am cerut asta, am realizat ca mie insami imi este foarte greu sa raspund la intrebarea ,,care ar fi acea propozitie, fraza, expresie care m-ar reprezenta  pe mine? ,,  Minute in sir am tot stat sa caut combinatia minunata de cuvinte reprezentative  dar nimic, parca intram intr-un blocaj din ce in ce mai mare si mai frustrant. Am renuntat, spunandu-mi ca asta e, pe peretii salii vor sta citatele altor persoane si ce daca nu va fi niciun text semnat de mine, desi am sute, poate mii  de texte ce-mi apartin (dar parca niciunul nu este…reprezentativ). Iar cand mintea s-a linistit prin acceptarea unei realitati ce nu mi se parea ca o pot schimba, am vazut dintr-o data , in culori vii, culorile  curcubeului, ale ierbii, ale marii, ale soarelui, ale cireselor coapte, ale inghetatei de fistic, ale ochilor fiintelor iubite, am vazut clar ca singurul text care ma reprezinta  se rezuma la un singur cuvant : !!! sunt !

 

Clara T

 

Lasă un răspuns

