timpul ,,Matrioska,,

Standard

de la inceputul anului imi tin, cu perseverenta, in scris, o evidenta pe ore si minute, a activitatilor zilnice. o fac din curiozitate, pentru a vedea in care anume activitati investesc cel mai mult, in care cel mai putin, in care suficient, in care mai deloc…    stiam despre mine ca fac mult mai multe lucruri intr-o zi decat media oamenilor din jurul meu, dar abia cand am vazut, scriind, ca enumerarea activitatilor mele se concentreaza ca un ghemotoc in jurul anumitor ore, neputand fi practic ,,insirate,, , mi-am dat seama ca datorez timpul meu liber unei maniere ne-liniare de folosire a lui. este o maniera …timp -in timp -in timp, cam cum sunt papusile acelea rusesti, una un alta, papusile-Matrioska. in timp ce pe foc fierbe mancarea pe care am pus-o la fiert, imi verific mailurile, raspund la telefoane, imi ascult copilul povestind ce a facut la scoala, ii raspund,  pe fondul unei muzici care imi incanta sufletul; totodata fac si…aromaterapie mirosind uleiul esential pus in aromacandela- este doar un mic exemplu de utilizare a timpului asa incat am impresia ca am mult, mult mai mult timp la dispozitie decat altii.

timpul ordonat ,,in linie dreapta,, este caracteristic barbatilor, din cate am constatat. timpul ,,in cercuri concentrice,, este caracteristic femeilor, asa incat, oricat de multe ar face ele, timpul lor pare mai generos si mai abundent …

sau poate este doar parerea mea subiectiva…

Clara T

Lasă un răspuns

