ce ar fi daca am indrazni?

Standard

Cred ca punem un accent prea grav si investim nejustificat de mult  in ,,a rezolva probleme” , in a ,,repara relatii stricate”, in a “descoperi disfunctii”, “in a gestiona crize”…

Ce-ar fi daca am schimba un pic perspectiva si am indrazni sa participam la viata noastra asa cum participi la un joc?

Ce-ar fi daca ne-am focaliza energia si mai ales privirea catre a descoperi care ne sunt dorintele cele mai fecunde, visele cele mai colorate si am incepe mai intai sa le desenam, sa le descriem in cuvinte, sa vedem cu arata, apoi am incepe sa trasam posibile alei catre ele?

Ce-ar fi daca am incepe sa ne traim povestea de viata incepand-o nu cu clasicul si implacabilul “a fost odata ca niciodata” ci cu un creativ…”va fi odata ca niciodata”?!

Ce-ar fi daca nu ne-am mai defini prin problemele si limitele noastre ci ne-am deschide pentru o noua viziune-aceea a persoanelor  care visam sa devenim, chiar daca aceasta imagine a devenirii noastre e una fooooooarte indepartata de ceea ce se intampla sa fim acum?

Ce-ar fi daca am renunta la a cauta moduri care ne indeparteaza de nefericire, neajunsuri, esecuri si stress si am incepe sa invatam sa fim cautatori de frumusete, de potentialitati, de taramuri neexplorate, de comori negasite inca?

Ce-ar fi daca,  indiferent ce am invatat sa facem pana acum, am indrazni, macar o data, asa, intr-o doara, sa jucam rolul Artistului care isi desavarseste cu Pasiune, Opera?

Clara T

Lasă un răspuns

