drumul potrivit

Standard

m-am intrebat mereu si aud mereu intrebarea asta: ,,dar cum stiu ca ma aflu pe drumul potrivit?,,

(eu nu cred ca exista lucruri ,,bune,, si ,,rele,, , de aceea nu cred ca vreun drum e bun sau rau, sunt doar drumuri care te duc in prapastie, drumuri care te duc in ,,tara minunilor,, sau drumuri care nu te duc nicaieri, nici macar un pic mai aproape de tine insuti).

nu stiu cum e la altii, dar cand sunt pe drumul potrivit mie, ochii imi devin mai deschisi spre a privi , inima mea se bucura, corpul se detensioneaza, iar Zambetul interior ia locul mastii zambetului de pe chip. Cand sunt pe drumul potrivit, imi reamintesc ca stiu sa cant, ca imi plac florile, ca imi place sa dansez,  sa daruiesc, ca sunt minunata, ca merit sa primesc, ca cred in mine si in Creatie si in Creator.

cand eu sunt pe drumul potrivit, pana si furtunile, pana si abisurile, pana si capcanele in care mi se prind picioarele sau gandurile, imi devin ghizi si aliati.

cand sunt pe drumul potrivit, rasuflu usurata.

Ca acum…

Clara T

 

 

Lasă un răspuns

