un jour pour Amour…

Standard

baietelul meu ma intreba astazi dimineata, in drum spre scoala: ,,in cat suntem azi, mami?,,

14 februarie… – i-am raspuns,zambind, atinsa intr-o coarda sensibila de semnificatia aproape universala a acestei zile.

,,stii, mami, a continuat el, ieri, la scoala, colega mea, Ana, mi-a zis ca abia asteapta ziua de ,,maine,, (adica ,,azi,, ), pentru ca e Valentine’s Day; iar eu i-am raspuns ieri ca si eu astept ziua de ,,maine,, ( adica ,,azi,, ), pentru ca e meciul cu Ajax Amsterdam,,.

Am ras din toata fiinta mea, cum nu am mai ras demult si am inteles firescul , simplitatea si lejeritatea cu care te poti raporta la diferentele dintre lumea femeilor si cea a barbatilor, lumi ,,adulte,, intre care se dau batalii zilnice, cu prejudicii majore si irecuperabile; cu prejudicii ce nu pot fi acoperite de tonele de inimioare dulci, colorate , frumos decupat-desenate si daruite (doar) de Valentine’s Day…

––

…exista razboaie, intr-o lume plina de iubire, asa cum exista iubire supravietuind  pe campul de lupta dintre un barbat si o femeie…

Clara T

Lasă un răspuns

