a 8-a zi a saptamanii

Standard

Adesea aud in preajma mea si ma aud si pe mine: ,,daca as avea mai mult timp, cate as mai face!,,. Am citit carti de managementul timpului incercand sa obtin o recolta mai bogata de realizari, am tras de mine in unele perioade, spunandu-mi ca iesirea din zona de confort e calea randamentului maxim, am luat pauze lungi de relaxare si deconectare,stiind ca odihna suficienta e sursa de eficienta nebanuita. Oricum as fi facut, mi s-a parut mult timp din viata ca mi s-a scurs printre degete fara sa raman cu nimic esential. Mi s-a parut mereu ca lucrurile care m-ar bucura cel mai tare, care mi le doresc demult, de care am nevoie din strafundurile fiintei mele, nu-si gasesc rastimpul in cadranul micut al orologiului niciunei zile. Am facut de curand un exercitiu de…fantezie si am creat  o zi in plus in saptamana, o zi a mea, numai a mea, fara constrangeri,limitari, ,,trebuie,, , termene-limita, o zi ,,ideala,, si asteptand, cuminte, sa o umplu cum vreau, cu ce vreau. Si am inceput sa o desenez cu pensula imaginatiei mele: ma trezesc zambind in bratele iubitului meu, imi intampin copilul cu ,,buna dimineata,, si cu o imbratisare calda, ii pregatesc micul dejun, imi savurez cafeaua vorbind cu iubitul meu si ascultand muzica, imi verific mailurile, raspund celor care consider ca au nevoie de raspuns ori imi face placere sa le dau un raspuns, scriu pe blog sau paginile vreunei carti ramase nescrisa, imi sun cativa prieteni, gatesc ceva bun , bun de tot si apoi ma bucur impreuna cu cei dragi de ea, ma plimb pe afara cu copilul, ori singura, ori cu iubitul sau toti trei, pana obosim, admirand orasul, acest oras care are parca mereu alt chip,ma opresc la o terasa sau intr-o cafenea sa ma bucur de o inghetata sau de un capuccino si de o muzica buna, fac ceva cumparaturi caci ador cumparaturile, imi cumpar flori,  atipesc un pic dupa amiaza,mai fac ceva treaba care imi aduce bani, mai fac ceva proiecte de vacanta, cautand pe net locuri ce m-ar bucura sa le vad, citesc o buna parte dintr-o carte  ori vad un film -doua spre seara mancand seminte si savurand un vin rosu, fac apoi o baie lunga si tarziu, adorm zambind in bratele iubitului meu, dupa ce i-am citit povestea copilului, dupa ce l-am mangaiat si i-am spus rugaciunea de ,,noapte buna,,.  Odata exercitiul de imaginatie terminat, nu stiam daca sa rad sau sa plang de fericire, de recunostinta fata de faptul de a fi inteles cat de des am parte in existenta mea de zile exact cum imi doresc, cat de fara rost am tanjit prea mult timp dupa …,, mai mult timp,, in care nu as fi facut si nu as fi trait  nimic mai …esential si mai important si mai dorit decat fac si traiesc deja…

Clara T

Lasă un răspuns

