flori pentru Mine

Standard

Imi place sa primesc cadouri; mai ales din cele spontane, intr-o zi oarecare, cand nu ma astept, de la cine nu ma astept . Din pacate astfel de cadouri primesc rar. La fel de rar, primesc flori. Mult timp , desi ador florile, mi-am interzis sa mi le cumpar eu insami;  apropo-urile subtile sau cererile directe catre barbatii din viata mea , prin care incercam sa atrag catre mine o floare in dar, s-au dovedit a fi ineficace. Ani la rand ma uitam spre cate un colt de masa sau de casa si-mi imaginam cum ar arata acolo un vas cu flori de camp sau un ghivechi cu vreo planta exotica ori un buchet imens de lavada proaspat culeasa si mirosind ametitor…  Dar imaginatia nu era de ajuns.  Avand mereu un iubit in viata mea, mi s-a parut mereu ingrozitor de greu sa accept sa-mi cumpar singura flori. Mai faceam cand si cand cate o exceptie si-mi luam din piata, dupa ce terminam cumparaturile de fructe si zarzavaturi, cu ultimii bani ramasi in portofel, vreun buchet penibil de care florareasa voia sa scape ca sa plece acasa. Imi era drag si buchetul acela, oricum. Il aranjam frumos pe masa de la bucatarie, si ma bucuram de el; dar nu ma bucuram asa cum m-as fi bucurat daca mi-ar fi fost daruit de omul drag de langa mine. De putin timp incoace, m-am reindragostit de flori. Dar cred ca si de mine.  Imi ofer flori. In orice zi cand imi doresc. Buchetele care ma atrag in clipa in care le vad. Florile in ghiveci pe care vreau sa le ingrijesc pe termen lung. Casa mi-e mai luminoasa si mai colorata, iar eu zambesc mai mult, admirandu-mi cadourile inflorate si inflorite pe care mi le fac de una singura. Si ma intreb, uimita, cum am lasat sa treaca atatia ani si atatea frustrari, asteptand in zadar de la ceilalti daruri  care imi era atat de la indemana sa mi le fac eu mie si care erau atat de importante  pentru bucuria mea de fiecare zi…

Imi place sa primesc flori de la Mine ! Si imi place sa-Mi daruiesc!

Clara T

Un răspuns »

Lasă un răspuns

