peste bord

Standard

cand o ambarcatiune e periclitata de un naufragiu, incep sa se arunce peste bord lucruri – asa am citit in carti si am vazut in filme. nu m-am intrebat niciodata care lucruri se arunca primele – cele mai grele, am presupus.   probabil ca printre lucrurile grele, de aruncat, sunt si cele de mare valoare, si cele la care pasagerii ori echipajul tin mult. dar salvarea vietii atarna mai greu decat toate obiectele,grele sau usoare ale unei ambarcatiuni.

azi m-am simtit atat de obosita incat am aruncat peste bord… orele de curs de tango. si era cat pe ce sa arunc peste bord si randurile astea; iar faptul ca nu le-am aruncat nu inseamna neaparat ca au pentru mine mai putina greutate decat placerea dansului. inseamna mult mai mult decat atat, dar sunt prea obosita ca sa mai scriu despre asta acum…

 

Clara T

 

Lasă un răspuns

