regret

Standard

O zi aniversara e si o zi a bilantului, nu doar o zi in care primesti daruri si dai de baut. ani l rand, afirmam arogant si convingator, nu doar pentru auditoriu ci si pentru partea din mine care se voia mintita:,,eu? eu nu regret nimic din ce am trait!,,  Azi mi-am facut u cadou: mi-am spus adevarul: ,,desigur ca regret! regret al dracului de tare decizia de a intra in cea de-a treia casnicie,regret cei patru ani irositi si chinuiti si traumatizanti pentru mine si pentru copilul meu, regret decizia  nebuneasca de a accepta ca fiul meu sa fie adoptat de al treilea ex-sot al meu. Regret lipsa mea de luciditate in a vedea lucrurile clar pe atunci. Toate deciziile acestea regretate le-am luat cautand obsesiv ideea de familie si crezand, eronat si stupid, ca soliditatea si functionalitatea familiei ar consta in acte si decizii judecatoresti si ca un cuplu poate rezista altfel decat bazat pe responsabilitate comuna si asumata matur . regret prostia si infantilismul si credulitatea de care am dat dvada, desi realitatea era in fata mea de la bun inceput .regret ca am crezut in povesti cand  tot ce se cerea facut era sa cred in evidente inconcontestabile .regret ca m-am lasat dusa pe o cale ce nu facea parte din calatoria mea  . si ma bucur sa constat cat de bine ma simt recunoscand marele meu regret  .sper sa fie singurul din toata viata mea, pe care voi avea grija sa nu o mai inlocuiesc cu niciun fel de povesti,iluzii sau amagiri.

Un răspuns »

  1. Fiecare clipa din viata face parte din calatoria fiecaruia ! A visa , a spera ,a iubi neconditionat nu inseamna nici prostie , nici infantilism…e pur si simplu IUBIRE ! Cu drag…
    Cernavoda, 6.52 pm

Lasă un răspuns

