tocmai acum…

Standard

Tocmai am vazut ca Trandafirul Japonez a murit de prea multa apa, desi omul drag imi spunea, cateva zile in urma, ca daca-i schimb pamantul, isi va reveni.

tocmai am inteles ca poti pierde si daca crezi in victorie, si daca crezi in tine; si ca poti fi declarat invingator si daca trisezi.

tocmai decisesem sa nu mai continui sa fac unele lucruri (de pilda sa scriu), ca uneori e mai bine sa te opresti inainte de capatul drumului; dar capatul drumului nu e intotdeauna unde credem noi ca e.

tocmai imi spusesem sa nu plang, dar asta nu ma impiedica sa imi pun pantofii de Tango si sa merg sa Dansez…

…tocmai acum…

Lasă un răspuns

