cere si ti se va da

Standard

am participat azi la un seminar la care stiam ca voi sta doar la prima parte, caci in timpul celei de-a doua parti aveam de facut ceva necesar, ce numai eu puteam face, adica nu puteam delega. seminarul era atat de captivant, atat de pretios pentru mine, incat chiar imi parea rau ca trebuie sa plec si imi spuneam in gand ;,,ce mi-ar fi placut sa pot ramane sa aud tot pana la final…,, .  in timpul seminarului a fost o tombola spontana ; ni s-a spus ca vom castiga niste premii. nu stiam ce premii.  ,,intamplator,, , eu am fost desemnata sa trag din urna castigatorul premiului. am tras: am tras biletul castigator, care avea pe el….numele meu. care a fost premiul? un DVD ce continea practic toate ideile seminarului. inclusiv cele din a doua parte, la care eu nu putusem sa raman, dar imi dorisem atat de …convingator…incat am primit informatiile din seminar integral si fara sa fie nevoie de prezenta mea si in a doua parte a lui.

 

Lasă un răspuns

