o alta paradigma

Standard

am mers astazi o bucata de drum, intr-un taxi condus de un sofer cu totul special: zambitor, amabil, elegant, senin, manierat, cult, tonic, relaxat, relaxant, plin de bun simt si ar trebui sa mai insir multe cuvinte… un om in prezenta caruia m-am simtit bine cum rar mi se intampla in preajma altor oameni, care m-a facut sa-l ascult atent, sa-i raspund din suflet si nu din politete.

cand am coborat din taxi, domnul mi-a spus: ,,ma bucur ca v-am putut fi de folos!,, . isi facea meseria, isi castiga painea muncind, faceam un schimb de rutina (bani- prestare de serviciu) si totusi, acel om se bucura (!) ca imi putuse fi mie de folos (prin serviciul lui, prin conversatia lui, prin tot ceea ce el era( !).

cu doar cateva zile in urma fusesem la un seminar platit cu bani multi, in care mi se spusese: ,,implinirea in viata si succesul in afaceri consta  in a te pune cu tot ce ai si cu tot ce esti,  in folosul celor din jur,,.   nu pricepusem o iota din sensul acelei idei, in sala de curs.  am priceput insa ideea de la un domn care practica taximetria. un om pe care nu-l voi mai vedea niciodata poate, dar de care-mi voi aminti cu bucurie, placere si recunostinta…  un om care mi-a aratat diferenta semnificativa intre a trai ca si cand toata lumea iti datoreaza ceva si nu iti da si a trai ca si cand ai suficient cat sa dai lumii oricat ar crede ea ca-i datorezi….

Lasă un răspuns

