maraton

Standard

e mai dificil sa apreciezi ceea ce fac altii, sa empatizezi cu ei, sa vibrezi pe acelasi nivel de emotii, cat timp tu nu ai facut vreodata sau nu faci lucrul respectiv. am tot vazut de-a lungul anilor mii de oameni alergand prin oras la maraton si imi erau indiferenti precum masinile ce se perinda in trafic zi de zi…

de vreo trei saptamani am inceput sa alerg dis de dimineata, sa simt cum fiecare zi in care reusesc sa inving forta de atractie a comoditatii este o importanta victorie pentru sufletul si pentru mintea mea, sa simt cum fiecare zi in care alerg aduce corpului meu mai multa rezistenta, mai multa armonie, mai mult tonus. acest lucru aparent extrem de simplu si accesibil- alergatul a inceput sa aiba in viata mea efecte pe multe planuri,aparent fara legatura intre ele.

astazi, pentru ca locuiesc exact in zona unde s-a dat startul unui maraton important, am fost pentru niste minute, in mijlocul miilor de oameni ce se pregateau sa inceapa cursa. am rezonat cu ei, vibram in aceeasi stare mentala si emotionala cu ei si mi-a parut , cumva, rau, ca nu puteam sa alerg impreuna cu ei, caci conditia mea fizica nu-mi permite asta inca. mi-am promis insa ca pana la anul ma voi antrena pentru asta . si simpla setare a acestui obiectiv mi-a resuscitat resurse importante pe care le pierdusem pe undeva, pe drum, de-a lungul maratonului existentei mele .

tuturor alergatorilor pe orice distanta , in orice ritm si in orice competitii le trimit un gand plin de optimism si de incredere in reusita !

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

