mult spre… Bine

Standard

,,calitatea conteaza, nu cantitatea,, -auzim, de cand lumea,vorbele astea.  fiind, de felul meu, o fire indreptata spre a face in mod natural multe lucruri, adeseori multe deodata, vorbele mentionate, ce proslavesc calitatea devalorizand, cumva, cantitatea, m-au facut sa resimt , o perioada importanta din viata mea, gustul amar al esecului si al neaprecierii, caci cele multe ce le-am facut imi dadeau de inteles ca nu mai aveam vreme ori resursa sa mai fac si …bine.

am avut acum doua zile o revelatie: multe, foarte multe din toate lucrurile ce ies  Bine, care se numesc Bune, de Calitate, se bazeaza pe multe, multe alte lucruri facute pur si simplu, ca sa…iasa la numar.  Adesea, Cantitatea este o conditie necesara, chiar si suficienta, a Calitatii.

Lasă un răspuns

