cu incaltari (ne)potrivite

Standard

 

Azi dimineata, mergand la un curs, am ales niste sandale care se potriveau cu ce ma imbracasem,desi stiam ca imi fac rani si pe-al caror toc (prea inalt) nu am invatat sa merg. Am intarziat la curs caci mersul mi-era impiedicat si dureros iar la-ntoarcerea acasa , ma gandeam daca e mai bine sa sufar pana la capatul drumului mergand iar in durere si incet sau sa renunt la incaltari si sa merg desculta prin bucuresti. Fiindu-mi frica sa nu ma ranesc si in talpi prin marunte si invizibile cioburi de pe-asfalt, fiindu-mi greu sa fac fata eventualitatii scenariului in care trecatorii, uitandu-se la mine, desculta, mi-ar fi aruncat priviri sau grimase incomode, am ales sa imi spun: ,,rezist durerii, asta e, imi asum consecintele alegerii unor sandale nepotrivite,,.  Noroc insa ca pe drum am gasit magazine cu atatia pantofi dornici sa-si gaseasca picioarele potrivite !!!

Mi-am ales asadar perechea (de incaltaminte) care mi se potriveste, am cumparat-o, am incaltat-o  iar restul drumului spre casa l-am parcurs in ritm vioi si Zambind !

Perechea de sandale ce o alesesem dimineata am pus-o intr-o punguta transparenta  si mergeam cu ea in mana. Cineva pe drum mi-a admirat-o: ,,-ce sandale frumoase!,,  ,,frumoase dar incomode,, , i-am raspuns, in timp ce multumeam noilor incaltari pentru starea de bine pe care o simteam mergand cu ele. Nu stiu inca ce sa fac cu sandalele inalte si cu bretelute care-mi ranesc pielea. Nu-mi vine sa le arunc. Am un atasament anume fata de ele. Poate am sa-mi invat picioarele sa mearga pe tocuri. Ori am sa le folosesc doar in timpul unui dans sau la o scurta petrecere. Sau poate am sa le pastrez,  o vreme, undeva, intr-un colt unde stau toate acele lucruri pe care nu le mai folosesc dar a caror existenta in preajma mea imi da o stare de (pseudo)confort , pana cand voi invata sa imi aleg si sa pastrez doar ceea ce imi este potrivit si ceea ce am cu adevarat nevoie eu…

Clara

Lasă un răspuns

