vrei sa ALE(r)GI alaturi de mine?

Standard

Obiectivul de a alerga in fiecare zi si decizia mea de a deveni elev eminent la ,,scoala alergarii,, s-au transformat, de cateva zile incoace in… clasa primara a mersului intr-un picior. Intentia mea naiva de a deveni alergator ,,magna cum laudae,, peste noapte si fara sa fi invatat macar literele de baza ale alfabetului alergarii s-a transformat, umil, in proba zilnica a reusitei deplasarii pe distante scurte si in timpi cu incetinitorul ,cu pasi tarsaiti si poticniti. Entorsa de la glezna stanga este cel mai bun studiu practic pe care-l puteam avea pentru ,,Lucrarea mea de Diploma in Arta Inaintarii Pas cu Pas, in Ritmul Constientizarii ,,.  E arta prin care un vehicul supersonic poate experimenta viata in viteza unei sarete trasa de cai obositi,depasindu-se astfel, pe sine insusi.

Viteza supersonica cu care mi-am parcurs anii m-a (con)dus sa explorez universuri si constelatii, lumi si teritorii variate si indepartate fara sa ma intreb vreodata daca asta voiam cu adevarat si fara sa stiu daca este si unde este punctul de popas sau de finish al explorarilor mele; fara sa ma intereseze ca  lumile pe care le exploram se miscau cu viteze sau pe traiectorii diferite de a mea.

Viteza broastei testoase cu care am fost nevoita sa-mi parcurg cateva din zilele anterioare mi-a impus si mi-a permis sa ma explorez pe mine cu tot ce traiesc, simt, gandesc neputand sa (mai) fug, neputand sa ma bazez (doar) pe mine, neputand sa stau pe picioarele mele amandoua (ci doar pe cel…drept), neputand sa onorez promisiuni in timpul si modul prestabilit, neputand sa ,,alerg zilnic, mult, repede si in pofida oricaror obstacole,, asa cum imi impusesem.

O banala entorsa, prin care reinvat, ca un copil mic, sa ma uimesc de miracolul mersului pe doua picioare , se dovedeste a fi un mod extraordinar de a invata, ca adult, sa ma bucur de frumusetea lumii din imediata mea apropiere ,de ipostazele  vietii asa cum e ea , indiferent de viteza cu care vreau si/sau pot sa o parcurg…

Ps. voi alerga pe 20 septembie la Transmaraton. Nu stiu cu ce viteza si in cate picioare :), insa voi alerga pentru bucuria mea si pentru a sprijini Valorile…Scolii de Valori. Poti contribui la acest demers prin donatia ta!

Eu ale(r)g, Tu alegi ! Iti multumesc in numele Exceptionalilor !

http://transmaraton.org/ro/competitors/view?hash=a42b754c1aa78c8a29b4bf071297c884fa0398bf

Lasă un răspuns

